Saya Sedar Saya Puake ! :)

awak , sorry ea sbb kepuakeeann saya buatkan awak marah :)
saya mnx maaf dari hujung rambut hingga ke kaki
hurmm , sorry la okee !
saya sayang awak lebih dari ap yg awak sangkekann
maafkan saya okay .
haishhh .

heyy special person .
youre totally perfect for me .
so , i dont want to lose youu :(
i need youu


harap2 awak paham okayy ?

next =>


kepada semua kawan aku kat SEKOLAH MENENGAH TAMAN BUKIT INDAH

aku mnx maaf kat kauorang sbb aku dah tak sekola lagy kat sanee

esok last day aku skola sane

so , kalau ad tekasar bahase and menyakitkan haty korang aku mnx maaf sangat2

lagy2 awek2 kat sekolah tuh yg banyak da kene GAME ngn aku .

harap korang sume happy tanpa aku

banyak kodd kenangan taiko aku kat sekolah tuh .

aku takkan lupe kat korang sume .

to apek2 and amoy2

ni hao maa !

byebye laa :)

KORANG LA KAWAN AKU SMPAI AKU MAMPOS !

LOVEE YOU LA KAWAN ! :)