she text me ohh ♥

woooo !
amoyyy text me ohh :))

aku nak menjerit jea kau tetiba text akuu !
kau dengar ta ?
AKU RINDU KAU SEPARUH NYAWA tahuu tak :'(
kalau bole sekarang aku nak khawin ngn kau .
tapi agama tak sama laa :'(
susah kann :'(
haisshhh , baby i miss you sayang .
i dont know why i love you so much .
now 1 years and few days im in love with youu
heyy , sory coz long time no text wif you .
i swear after this i will never stop texting you
TEXT SAMPAI LEBAM !
i know one day i will shout in your eardrum and says that
AMOYY ' WO AI NI ' laaa
mmg seronok lahh kapel ngn kau .
walaupun kau tuhh cinaa kan :)
kau sumpahh tak mcm cinaa langsung tau takk !
tupasal aku sayang kau bangang !

eahh , bile nak kiss2 lagy ?
miss that moment lahh sayang :)

anyway , i love only you sweetheart !
when i see your face , my heartbeat like a lollipop :)
you make me fell like something happen in my mind !
anyway , youre the most perfect for me sayang !
i love you forever .

married jum ? buat anak ramai2 ? tak sabar ni :)

( OYCDMYON ) :)

♥♥♥ ! full of love ! ♥♥♥