Give Up ♥

-assalamualaikum-

Heyy All ♥

harini post just short2 jea , malas nak taip panjang2 lebar . takde function

- just wanna say that aku dah give up dengan ape yang kau buat

- so , lepasni aku akan keep on dalam SILENT MOOD

- just go on with your life okay ? malas nak masuk campur lagy .

- aku kan tak penting dalam life kau kan ? smpi kau buat aku cmni .

- semua text2 kau yang dulu tuh just nak sedapkan hati aku je ea ?

- sekarang semua dah beruubah betul ? ayat2 kau kasi aku sume mcm dah expired tuk diri kau .

- kau lepaskan aku ceegitu je kan ?

- terus senyap tanpa berkata ape2

last day aku bebual n everything dgn kau waktu 25.1.12

lepas tuh semua lenyap , hilang cmtuh jea ?

ape sebab siaa kau tetibe buat cmnih ?

anyway aku just nak cakap , aku tak rasa rugi sikit seciput pon tak :)

aku lebih happy hidup dengan masalah lain selain masalah dalam couple :)

dah cukup hati aku sakit and now , aku nak freedom <3

:) byee :)

-what goes around , comes around-