ouhh god ! please dont make me tension :'(

assalamualaikum .

pagi yang cukup bosan sambil mengonline FACEBOOK  , ditemani lagu2 sweet2 gitu
dan seekor kucing kesayangan aku bernama TOM BOXER yang asyik2 gosok kepalanya di kaki aku .
cukup2 lah TOM aku tahu kau nak makan .
sabar eah sayangg .

today post is all about SAKIT HATI and TENSION .
nak menangis pon ade tahu tak bila pikir2 bende ni .
hati langsung tak senang , jantung bedegup laju sebab risau i guess .
god , please help me , i need you .

firstly pasal FAMILY

sorang2 buad buat aku sakit hati mula2 family . ayah mcm dah benci sangat tengok family aku ,
maklum lah dia dah ada teman hidup baru kan ? and apa salah mama sampai nak marah dia tiap2 hari ?
selalu create checkpoint nak begaduh ngn mama ? kesian lah sikid , even dah ad orang lain , tapi janganlah sampaii asyik nak lepas geram jea . mesti sundal yang rampas  papa dari mama skrg ni hasut papa kan tok marah2 mama ... tahu lah hati dia tak senang bila tngk papa and mama happy , and for mama , sabar oke ? hadaoi dugaan ni sebagai satu cabaran tok hidup .jangan risau , even papa mcmtuh and dah berubah gila2 babi sejak ada awek baru ,, anak2 mama tetap ada disisi mama oke ? kitorg tetap sayang mama smpi mati sekali pun ! ilysm maa ! and to papa , ubah sikt perangai tuh , jangan nak ikut marah jea . mama pun ada hati dah perasaan . faham ? kay good .

Next !

apsal apa yang aku buad sume salah hah ? jahat sangat ke aku ni ? setiap kali aku nak buat something jea mesti kene halang . please jangan control hidup aku . aku dah besar dah pandai jaga diri okay . even youre my papa tapi jangan lah nk lepas geram kat aku pulak . aku pun nak rasa kebebasan sikid . umur makin lanjut takkan nak jadi anak emas jea kod ? aku pun nak merasai apa yang orang lain rasa ? salah ke mcmtuh . aku ni just manusia biase , yang sometimes bole menangis or happy . tak semestinya kalau kau control aku aku akan jadi baik ? in fact , anak yang selalu dikongkong akan membuatkan diorang lagi strees and buat bende bodoh sebab terlalu tension tahu ? so please lahh ! aku harap sangat . jangan lah buat aku mcmni . aku bersyukur dengan apa yang ada , sumpah aku cakap . tapi jangan lah control aku 100% . aku bukan budak kecik yang tak tahu jalan balik rumah . aku harap sangat oke . i just want some peacefull in my entire life . i love you dad but please dont make me like his . much love ..


ermm ini jea kodd luahan hati aku . lega sikit dapat post kat sini .. haishh .

thanks for read / ily . byee

*heyy secret admire , im trully fall in love with you :)