which one the best of me and the best part of me

pagi yang cukup best tok aku luahkan apa yang aku pendam .

hurmm lets begin the story :)

tadi time aku tengah post2 merepek kat FULAMAKK FAMILY fav group on fb ohh !
then tetibe ex aku yang dah lame gila aku musuh dengan diaa comment , tekejut beruk lahh sekejap ,
dalam hati tertanya2 , '' bukan ke kita musuh '' ? tapi its okay , aku ingat dia just menganjing nak cari pasal or else . sebab before this dia ada comment kat wall aku then aku reply dia tetiba ckp '' sorry salah send maybe fb kene hack kodd '' tapi skrg mcm okay je . aku pun reply ' bukan ke kau bastard aku gila2 babi ' the dia reply dia ckp jangan ungkit cerita lama dia tak suka and yg lepas biaakan lepas . sumpah aku tekaku ... tapi aku bersyukur sangat2 sbb dia dah maafkan aku and aku pun da maafkan dia . lama kodd ita gaduh each other but tatibe harini kita dah elok balik and mmber rapat kodd . indah kan dunia ? hurm then tetiba perasaan rindu gila2 aku datang . AKU RINDU DIAA DOKK! then aku pun chat2 cm mmber biase and ask FOR GETBACK ? . but aku terlambat bape minit jea .. dia da ad teman hidup baru :) aku terlambat kodd . hahaha . pelikk , miss all our sweet moment ex ! tapi its okay sbb kau da ada life kau skrg enn ? aku akan terus doakan kebahgiaan kau sebab before this bila aku stalk fb kau , madah sedih je enn ?hope kalini kau happy dengan dia ... okay lupekan tuhh .

next .

aku post kat wall aku '' hajat aku nak getback terlambat '' the omfg diaa reply '' aku tetap ada tok kau kawan '' even kawan pun air mata aku dah meleleh .... mcm mane teruk aku gaduh ngn dia dulu but now dia yg bagi semangat kat aku . time tuh aku tengah skype dengan pari2 syurga sorang ni .. sumpah dia sweet <3 and then ex aku call , aku menangis beb bebual ngn dia even kejap punn .. haishhh ppelikk . aku pun cakapc kat  pari2 syurga sorang ni yang aku tengah gila sedih and menangis kodd . brrr maluuuuu ! and diaa yang tenangkan aku . thankss sayangg <3 dia pun bagi aku semangat smpi aku hilang rasa sedih even aku tengah sedih , hahaha . sumpah your word really touch me inside sayanggg .. senang cerita yang tengah skype n ex aku bagi semangat kat aku ... watlekk watpeace aku diorang buatt , thankss aww :)) sumpah aku sayang korang dua2 sangat dokk . yang si bini aku and ex aku .. terima kasihh banyak2 tahuuu ! babyy , aku tanak lepaskan kau tahu ? i need you so much. thanks sebab paham aku  ., i'll love you forever sayanggg .. and fir my ex , jage relay toh elok2 , jangan asyik menganjing bf kau je mcm aku kene dulu .. sayang dia elok tahuuu ! ingat pesan aku ! haha .. cukup2 aku merepek . close story of me . byebye ..


yang ex-ex lain , pegi mampos muka korang sume okay , aku sikit pon tak sedih bila kene game dgn korang .. pegy jual puki dengan jantan lain . hope one day aku dapat ludah kubur korang <3 bye !

pelakon dlm cerita nu

EX - OHH ATEN!
BABYBOO- AMEERA SAJEE <3

EX-2 LAIN - ANJING TANAH !

tc ily kawan and babyyboo <3